אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת

abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
אומגה 3 בהריון

אם בעבר תועלתו של אומגה 3 לא הייתה מוכחת, כיום איגודים רפואיים חשובים ברחבי העולם ממליצים על צריכת כמות של 200-300 מ"ג של אומגה 3 מסוג DHA החל מהשליש הראשון .
מחקרים מראים כי עוברים לאמהות שצרכו אומגה 3 בהריון בהשוואה לכאלו שלא הראו דפוסי שינה טובים יותר כילודים, חדות ראייתם גבוהה יותר, והתפתחות הקשב שלהם טובה יותר. נשים שלא צרכו אומגה 3 לעומת אמהות שכן, היו בעלות סיכון גבוה יותר לדיכאון אחרי לידה, ללידה מוקדמת, משך ההריון שלהן היה ארוך יותר במעט, ומשקל הלידה היה גבוה במעט. בנוסף מחקרים הראו כי אומגה 3 תורמת למערכת החיסון של העובר.


למידע מורחב על ההבדלים בין שלל תוספי התזונה המוצעים ומי מומלץ לנשים בהריון, למיתוסים בנושא אומגה 3 ועוד קראו בכתבה על אומגה 3 בהריון

למדריך המלא על תזונה בהריון



Copyright © 2011 RedX LTD.
Web Statistics Clicky